z kodem ICD-9, wszczepiona pompa baklofenu €94.0

Relacja z Małopolskich Targów Innowacji

W środę 12 października wzięliśmy udział jako

bilbord

W środę 12 października wzięliśmy udział jako wystawcy w Małopolskich Targach Innowacji. Jest to cykliczne wydarzenie, organizowane przez Województwo Małopolskie już po raz czwarty. Targi składają się z części wystawienniczej organizowanej na krakowskim Małym Rynku oraz konferencji wraz z panelami dyskusyjnymi, odbywającymi się w pobliskim centrum konferencyjnym.

W tegorocznej edycji wydarzenia, która odbyła się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji wzięła udział rekordowa liczba 55 wystawców – 30 firm, 20 instytucji oraz 5 klastrów zaprezentowało swoje osiągnięcia w dziedzinie innowacji. Wszyscy przedsiębiorcy biorący udział w Targach to firmy, które zastosowały lub opracowały innowacyjne produkty i technologie bądź świadczą innowacyjne usługi. Celem organizacji Targów jest stworzenie miejsca, w którym wszyscy zaangażowani w  innowacje mogą się spotkać, wymienić informacje, poglądy i uwagi, nawiązać współpracę czy poznać przykłady innowacyjnych wdrożeń. Nie mniej istotne jest także promowanie proinnowacyjnych postaw oraz współpracy sektorów nauki, administracji i biznesu.

Targi rozpoczęły się o godzinie 10:00 i pomimo tak wczesnej pory już od samego rana namiot był pełen zwiedzających. A trzeba przyznać, że mieli oni w czym wybierać spośród obecnych na Targach wystawców. Począwszy od firm informatycznych poprzez budowlane i szkoleniowe na medycznych kończąc. Różnorodność wśród wystawców sprawiła, że odwiedzający spędzali w namiocie wystawowym bardzo dużo czasu spacerując między stoiskami i każdy miał pewność, że znajdzie coś dla siebie. Na szczęście targi trwały aż do godziny 18-tej i można było w spokoju zapoznać się z ofertą wszystkich wystawców.

Na bardzo wysokim poziomie stała organizacja Targów. Stoiska wystawowe były wyposażone we wszystkie niezbędne elementy, smaczny obiad pozwolił na regenerację sił, a dostępna przez cały czas kawa pozwalała na aktywne działanie przez całe 10 godzin targów.

Udział w Małopolskich Targach Innowacji okazał się dla  nas bardzo owocny. Jako młoda firma zebraliśmy tak potrzebne nam doświadczenie w prezentowaniu naszej oferty szerszemu gronu odbiorców oraz nawiązaliśmy kilka niezwykle obiecujących kontaktów biznesowych. Niestety z powodu ograniczeń czasowych nie mieliśmy okazji do uczestnictwa w pozostałych imprezach towarzyszących Targom takich jak panele dyskusyjne „Przy kawie o innowacjach” czy Międzyregionalnej Konferencji SMART+. Dlatego już teraz z niecierpliwością oczekujemy kolejnej edycji, a wszystkim zainteresowanym polecamy uczestnictwo w przyszłorocznych Małopolskich Targach Innowacji.

Jako jedna z pięciu firm (spośród 30 wystawców) zostaliśmy uznani przez portal Interia.pl za przedsiębiorstwo oferujące innowacyjne usługi warte bliższego poznania.

Naszym zdaniem warto również przyjrzeć się ofertom takich firm jak:

CRMP – produkt będący połączeniem oświetlenia rowerowego opartego o technologię LED i ładowarki do urządzeń mobilnych wraz z układem sterującym pracą prądnicy i oświetlenia.

Dense Group – oferta szybkiego prototypowania i dystrybucji drukarek przestrzennych

Zapraszamy do  Galerii zdjęć z targów.